فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت ماهانا همراه

برای دستیابی به ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان همراه اول عجله کنید

1400/05/26

اگر شما هم جزء افرادی هستید که سیم کارت همراه اول دارید، پیشنهاد می‌کنیم طرح دوشنبه سوری را از دست ندهید. با شرکت در این طرح می‌توانید برنده ۵۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان همراه اول شوید.

 

در این طرح، اینترنت رایگان به صورت تصادفی به شرکت کنندگان تعلق می‌گیرد و می‌توانند در مدت یک روز ۰روز سه‌شنبه از ساعت ۵ صبح تا ۱۱ شب) از آن استفاده کنند. طرح دوشنبه سوری، در دوشنبه آخر هر ماه اجرا می‌شود و هر مشترک همراه اول فقط یکبار می‌تواند آن را فعال و از اینترنت رایگان (اینترنت داخلی نیست خیالتان راحت باشد) آن استفاده کند.

 

چطور در دوشنبه سوری همراه اول شرکت کنیم + هزینه ثبت نام در دوشنبه سوری

تمام افرادی که از خطوط همراه اول استفاده می‌کنند؛ می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #64*100*، برای فعالسازی این طرح شرکت کنند.

 

هزینه ثبت نام در این طرح رایگان است و مشترکین همراه اول می‌توانند هر ماه در آن شرکت کنند و اینترنت هدیه را در مدت زمان تعیین شده استفاده کنند. بهتر است بدانید افرادی که بسته اینترنت همراه اول فعال دارند، نیز می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

 

آیا همه می‌توانند در دوشنبه سوری همراه اول شرکت کنند؟

همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم، طرح دوشنبه سوری اپراتور همراه اول رایگان است و همه افرادی که سیم کارت همراه اول دارند، می‌توانند از آن استفاده کنند و برنده ۱۰۰ گیگا‌بایت اینترنت رایگان شوند.

 

نکته مهم این طرح این است که شما نمی‌توانید اینترنت رایگان در این طرح را به صورت رزرو نگه دارید و بعدا از آن استفاده کنید. بعد از فعال سازی بسته هدیه شده در طرح چهارشنبه سوری همراه اول شما ۱۲ ساعت فرصت استفاده از آن را خواهید داشت.

 

معرفی-بسته-های-مکالمه-ارزان-همراه-اول-روش-لغو-بسته

کد دستوری بسته‌ مکالمه همراه اول

قبلی
فعال-سازی-اقتصاد-دیجیتال-از-برنامه-های-عیسی-زارع-پور-وزیر-پیشنهادی-دولت-سیزدهم

فعال‌سازی اقتصاد دیجیتال از برنامه‌های عیسی زارع پور؛ وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم

بعدی
سوالات متداول

ثبت امتیاز :

(108 امتیاز)