فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

فعال‌سازی اقتصاد دیجیتال از برنامه‌های عیسی زارع پور؛ وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم

1400/05/30

رئیس جمهور در دفاع از عیسی زارع پور، وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در صحن علنی پرداخت. همچنین وی نسبت به تخصص و تجربه او ابراز امیدواری کرد و گفت: دولت با همراهی زارع پور می‌تواند در جهت فعالسازی اقتصاد دیجیتال گام بردارد.

امروز، ۳۰ مرداد ماه سال ۱۴۰۰ اولین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی رئیسی است. رئیس جمهور در یکی از کوتاه‌ترین دفاعیات خود به عیسی زارع پور اشاره کرد و افزود: «در انتخاب وزیر ارتباطات به موضوع علم، دانش، تخصص و تجربه افراد توجه ویژه‌ای شده است، زارع‌پور از دهه ۸۰ تجربه داشته و همچنین در دستگاه قوه قضائیه نیز عملکرد موفقی داشته است.»

همچنین وی برای شفاف‌سازی برنامه این وزیر ادامه داد: فعال‌کردن اقتصاد فضای مجازی یکی از برنامه‌هایی است که با شناختی که از ایشان دارد در این مسیر بسیر کارآمد خواهد بود.

با توجه به جلسات مجلش و عدم مخالفت آنان از انتخاب زارع پو به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اینطر به نظر می‌رسد که ایشان رای اعتماد خواهند گرفت. از جمله برنامه‌های این وزیر می‌توان به مدیریت فضای مجازی با برنامه‌های هوشمندانه، شتابدهی رشد صنعت فضایی، حفظ حریم خصوصی و امنیت فضای تبادل اطلاعات، دولت هوشمند و توسعه اقتصاد دیجیتال مبتنی بر تقویت شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد.

رای‌گیری نهایی برای تائید عیسی زارع پور به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم به روز سه شنبه مورخ ۰۲/۰۶/۱۴۰۰ موکول شده است.

 

منبع: digiato.com

 

برای-دستیابی-به-۱۰۰-گیگابایت-اینترنت-رایگان-همراه-اول-عجله-کنید

برای دستیابی به ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان همراه اول عجله کنید

قبلی
عیسی-زارع-پور-شبکه-ملی-اطلاعات-به-مفهوم-قطع-اینترنت-نیست

شبکه ملی اطلاعات به مفهوم قطع اینترنت نیست

بعدی

ثبت امتیاز :

(1 امتیاز)