فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

تغییر زمان کسر ۹٪ در هنگام خرید شارژ برای خط همراه اول

1400/06/06

آیا به هنگام خرید شارژ برای سیم کارت اعتباری خود به مبلغی که به عنوان مالیات بر ارزش افزوده از شما کسر می شود دقت کرده‌اید؟

زمانی که شما سیم کارتتان را شارژ می‌کنید، همراه اول ۹٪ از مبلغ موردنظر را به عنوان مالیات بر ارزش افزوده از حساب شما کم می‌کند. به عنوان مثال اگر شما بخواهید سیم کارت اعتباری همراه اول خود را به مبلغ ۱۰۰۰ تومان شارژ کنید، پس از کسر مالیات، سیم کارت شما ۹.۱۷۴ تومان شارژ می‌شود.

یعنی پس از خرید شارژ این مبلغ به صورت خودکار کسر می‌گردد. اما همراه اول تصمیم گرفته است زمان کسر مالیات بر ارزش افزوده را تغییر داده و از این به بعد این مبلغ در سیم کارت‌های اعتباری در هنگام مصرف اعتبار سیم کارت برای مکالمه، پیامک و یا اینترنت  کسر می‌شود. این موضوع تغییری در هزینه‌ها به وجود نمی‌آورد بلکه صرفا زمان کم شدن ۹٪ مالیات بر ارزش افزوده را تغییر داده است.

برای مثال اگر شما سیم کارت همراه اول خود را به مبلغ ۱۰۰۰ تومان شارژ کنید، اعتبار سیم کارت شما همان ۱۰۰۰ تومان خواهد بود و با اولین استفاده از خدمات سیم کارت که شامل مکالمه، پیامک و اینترنت است، مبلغ ۹٪ مالیات بر ارزش افزوده از شما کسر خواهد شد.

 

منبع: mci.ir

 

عیسی-زارع-پور-شبکه-ملی-اطلاعات-به-مفهوم-قطع-اینترنت-نیست

شبکه ملی اطلاعات به مفهوم قطع اینترنت نیست

قبلی
با-پزشکت-دیگه-نگران-آزمایش-کرونا-نباش

با پزشکت دیگه نگران آزمایش کرونا نباش

بعدی

ثبت امتیاز :

(4 امتیاز)